Gündəliyim®

Gündəliyin Nəbzini Tut

“İçək Qarabağın Şərəfinə!”

Posted by gundeliyim on 3 August 2007

Naib Ələkbərov

naib16@yahoo.co.uk

Başdan deyim: bu yazı bir başa heç kimə ünvanlanmayıb. Bu yazının adresi ümumilikdə götürdüyümüzdə bizik. Birdigər üzərində durmaq istədiyim məsələ: Mənim kimin içki içib kimin içmədiyi vəya kimin hər hansı bir şəkildə “party” düzəltib düzəltmədiyi vəya ümumiyyətlə ayrı-ayrılıqda şəxslərin elədiyi hərəkətlər maraqlandırmır. Bu hər kəsin özünün biləcəyi şeydir. Gedən gedər, getməyən də getməz. Buna qarışmağa heç kimin haqqı yoxdur. Mən də qarışmayacağam. Mənim qarışmaq istədiyim məsələ bir az qəliz məsələdir. Keçək bu
qəliz məsələni əlimizdən gəldiyi və dilmizin döndüyü qədər aydınlaşdırmağa.

Yayın gəlişi ilə əlaqədar olsa ki, günlük heyatımızda “dincəlmək” və “party” sözləri daha çox işlənməyə başladı. Qruplara göndərilən yazılarda da. Dincəlmək gərəkli olan bir şeydir. “Yaxşı işləmək üçün yaxşı dincəlmək də lazımdır” fikrinə dəstək oluram. Mən bir az fərqli bir fikir atım ortalığa: Bəli, yaxşı işləmək üçün yaxşı dincəlmək lazımdır, ancaq dincəlmək haqqına sahib olmaq üçün yaxşı işləmək lazımdır. Demək istədiyim bu döngünün başlanğıcı yaxşı işləməklə başlayır, yaxşı dincəlməklə deyil.

Mən bir neçə vaxtdan bəri qorxularımdan yazıram. Mənə elə gəlir ki, bizim xəbəri olmadığımız mənə göre çox əhəmiyyətli bir şey var: İçki süfrələri vəya “party hip-hopu” ile yaşadığımız həyatın həqiqətlərinin fərqli olduğundan xəbərsizik məncə. Məsələn, otururuq süfrə başına və ilk sağlığımızı deyirik: “İçək Qarabağın xətrinə”. Mənə elə gəlir (mənə bu günlərdə çox sey elə gəlir, ancaq bu mövzuda daha sonra) bizim Qarabağın xətrinə içməklə Qarabağın azad olması arasında heç bir əlaqə yoxdur. Statistika diliylə desək, bu əlaqə parametrəsi statistik olaraq mənasızdır. O zaman demək ki, bizim Qarabağın xətrinə içməklə bizim Qarabağa verdiyimiz heç bir şey yoxdur. Və demək ki, biz Qarabağı azad etmək məqsədi ilə içki süfrəsinin başına oturmağımız lazım deyil. Və demək ki, Qarabağı azad etmək üçün Qarabağı azad etməyə yarayacaq başqa şeylər etməliyik.

Və ya başqa bir sağlıq: İçək Azərbaycanın gələcəyi xətrinə. Ay başınıza dönüm, Azərbaycanın gələcəyinin yaxşı vəya pis olması ilə Azərbaycanın gələcəyi xətrinə içilməsi arasında necə bir əlaqə qura bilirsiniz? Mən nə qədər istədimsə bir əlaqə tapa bilmədim. Mənim bildiyim şey, gələcəyimizin bu gündən daha yaxşı olmasını istəyiriksə bu günə gələrkən yanımızda gətirdiyimiz və ona gorə də bu “pis” günümüzə səbəb olan xasiyyətlərimizdən əl çəkməliyik. Sübutunu istəyirsiniz? Bu günkü sürünməmiz. Bu günümüzə səbəb dünəndən bu günə gələrkən dünən etdiyimiz səhvlər və gələrkən əl çəkmədiyimiz vəyya çəkə bilmədiyimiz və yanımızda gətirdiyimiz “başımız”. Böyük usta M.Ə.Sabir demişkən,
“əslafımıza həqiqi xələf olduğumuz üçün başımızdan çıxmayan və çıxa bilməyən pis adətlərimizdən vaz keçməliyik”. Mən bu haqda daha əvvəl də yazdığımdan bu mövzuya detaylı olaraq toxunmayacağam.

Gələk əsas məsələyə: Azərbaycanın xətrinə içmək məsələsinə. Mən demirəm içmə. İstədiyin qədər iç. Yenə də deyirəm: buna heç kimin qarışmağa haqqi yoxdur. Bir çox ölkədə olduğu kimi dövlətin də qarışmağa haqqı yoxdur. Ancaq Qarabağı azad etmək üçün vəya Azərbaycanı daha firavan bir gələcəyə aparmaq üçün içmə. Çünkü sən içməklə nə Qarabağ azad olmur, nə də Azərbaycan daha firavan bir gələcəyə getmir. Bu mənim fikrimdir. Başqa bir şey: mənə elə gəlir ki, biz bəzən bir çox məsələmizi “party” məclİŞLƏRində həll etməyə çalışdığımız üçün həyatın həqiqətlərindən uzaqlaşırıq.

“Party” nə deməkdir? Mənim bildigim “party” bir grup insanın bir araya gələrək günün təzyiqini və yorğunluğunu atmaq üçün əylənmə vasitəsidır. Mənim bizdən istədiyim bir şey var: “Party”yə yığışdığımızda vəya hər hansı bir cürə əylənməyə çalışdığımızda nə Qarabağdan, nə də Azərbaycanın gələcəyindən danışmayaq. Başqa bir dillə ifadə etsəm, Azərbaycanın gələcəiynin firavan olması üçün vəya Qarabağı azad etmək məqsədi ilə içməyək və əylənməyək. Çünkü bu məsələlər “party”məclİŞLƏRindəki içki süfrələri başında həll ediləcək məsələlərdən deyil. Bu məsələləri həll etmək üçün “ayıq” başa ehtiyacımız var. Əgər “kefli” olmaqdan əl çəkə bilmiriksə, o zaman bizdən istədiyim böyük Cəlilin kefli İskəndəri olmamızdır. Kaş hamımız kefli İskəndər qədər “ayıq” olmağı bacara bilsək… Nə isə.

Demək ki, istəyən “party”də əylənsin, istəyən içki süfrələri başında, istəyən də başqa bir cürə. Demək istədiyim budur “əyləncə məclİşlərindən” bir şey gözləməyək. Təkcə gedək əylənək və yorgunluğumuzu ataq. O qədər. Ancaq əylənməyin də haqqına sahib olmaq üçün lazımı qədər işləyib yorulduqdan sonra əylənək. Yoxsa həftə səkkiz mən doqquz bütün həyatımızı eyləncə süfrələrində keçirməyək. Əyər biz Qarabağı azad
etmək üçün vəya Azərbaycanın aydınlıq gələcəyi üçün içki məclİŞLƏRini və “party”ləri bir vasitə olaraq görürüksə, bundan əmin olun ki, nə Qarabağ azad olacaq nə də Azərbaycanın gələcəyi firavan olacaq. Bu mövzuda indilik bu qədər. Bu mövzulara təkrar qayıdacağam…

One Response to ““İçək Qarabağın Şərəfinə!””

  1. emine said

    sizi tebrik edirem.cox düz yazılıb.

Leave a Reply

 
