Gündəliyim®

Gündəliyin Nəbzini Tut

“İrəli” ailəsi

Posted by gundeliyim on 29 March 2007

nureddin.JPG Nurəddin

islamci_allahu_akbar@yahoo.com

 

Bu yazımı gənclərin bir “qurumuna” həsr edəcəyəm. Bu hərəkat ətrafında çox sözlər söylənilir, çox fikirlər yürüdülür və əsasən bu söhbətlər siyasi meylli olur!

Konkretləşdirsək “İRƏLİ” haqqında bir neçə söz demək istərdim. Amma yuxarıda qeyd etdiyim kimi mən məsələnin siyasi tərəflərinə toxunmayacağam və sizdən də rica edirəm ki, fikirlərim siyasiləşdirilməsin.

Mən bu bir neçə il ərzində çox yerlərdə olmuşam, ünsiyyət qurmuşam və bir çox insanlarla dostlaşmışam. Heç zaman dostumu onun siyasi mənsubiyyətinə və ya maddi durumuma görə seçməmişəm. Çoxlu hərəkatlarla, QHT – lə , TGT – lə bir sözlə müxtəlif qurumlarla tanışam. Bu tanışlıqlarım ondan irəli gəlir ki, ictimai fəaliyyətdən zövq alıram. Lakin “İRƏLİ” ilə olan tanışlığım məndə fərqli təsüratlar yaratdı. “İRƏLİ”yə tanışlıq üçün gəldiyim ilk gün, ofisdə çoxlu insan var idi və ilk fərqi onda duydum ki, mənə sual dolu gözlər yönəlmədi. Sadəcə görüşəcəyim insanın olduğu yeri sordum, mədəni və gülərüz formada sualıma cavab aldım. Qeyd edim ki, mən “İRƏLİ”nin üzvü deyiləm!!! Sadəcə dost münasibətlərim var. Sonra tədbirləri ilə maraqlandım və zövqümə oxşarlarını izləməyə başladım. Tədbirlərin içərisində olarkən hiss etdim ki, “İRƏLİ” hərtərəfli bir qurumdur və burada insanlar bir qütbün sakinləri deyil. Burada mən rep sevəni də , muğam sevəni də , namaz qılan ilə qeyrisini , rus dilli ilə türkdillini və s müxtəlifliklərin bir yerdə toplumunu gördüm.

Sevindirən hal isə o idi ki, bu müxtəlif insanlar sivil formada müzakirə apara bilir, bir – birini didmir, kiməsə daha üstün və ya əksinə münasibət yoxdur. Sədr katib nə bilim nə anlamları burada əhəmiyyətini itirir. Sadəcə qarşılıqlı hörmət və Azərbaycan üçün çalışmaq istəyini gördüm. Tərbiyə, etika gördüm. Bu siyahını davam etdirə bilərəm. Amma yetər indi istəyirəm bəzilərinizdə doğacaq suallara indidən cavab verib. Çünki bunu oxuduqdan sonra ola bilən müzakirələrə qatılmayacağam

Deyəcəksiniz ki, bəs bunların şəhərin mərkəzində ofisə pulu haradan? Öndə gedənlərdən kiminsə maşını haradan? Və bu tipli suallara aşağıdakı cavabları verə bilərəm. İlk əvvəl kimin nə maşını olması məni maraqlandırmır bu hər bir insanın şəxsi işidir və razılaşaq ki, kiminsə cibini saymaq kişilikdən deyil. O ki qaldı ofisə filana, sizə bir söz deyim mən hər hansı qrup insana xüsusilə gəncə qiyməti gördüyü işə görə verirəm artıq onun digər xırda tərəfləri məni maraqlandırmır. Sizin xəbəriniz var ki, “İRƏLİ” nə qədər uşaq evinə kömək olur?! ən əsası isə bu kömək xala xətri edilmir və heç reklamı da aparılıb dünyaya car cəkilmir. Bəs pulsuz olan dil kursları?!

Deyəcəksiniz ki bəs yaltaqlıq edirlər?! əgər bu qədər işi görürlərsə, Allah rzası üçün çalışırlarsa və nəticədə yaltaq adlandırılırlarsa onda dünyanın ən böyük yaltağı olmaq mənim arzumdur ki bu qədər yaxşılıq edim. Bəlkə deyəcəksiniz pul qazanırlar nə bilim qrant yeyirlər. Əşşi lap elə əcəb edirlər bu mənim işim deyil məni maraqlandıran ortaya qoyulan işdir və nəticədir!

Çox yazmaq olar amma vaxtımın məhdud olduğunu nəzərə alaraq sadəcə onu qeyd etmək istərdim ki, mən “İRƏLİ”də arzu etdiyim Azərbaycanın mikro formasını gördüm. Mən “İRƏLİ”də sağlam cəmiyyət gördüm. Hansındakı hər cür insana rast gəlmək olar və bu insanların mübahisələri yalnız masa arxasında xoş söhbət əsnasında keçir.

Leave a Reply

 
